Walka jest nierozdzielnym elementem każdego ARPG, z czego Titan Quest II nie robi wyjątku. Liczy się nie tylko sposób, w jaki walczysz, ale także to, z kim lub z czym.
Dzięki wyjątkowemu osadzeniu Titan Quest II w czasach starożytnych, gra czerpie inspiracje z różnych mitologii, w tym przede wszystkim z mitologii greckiej. Dzięki temu graczom rzuci wyzwanie szeroka gama dzikich i przedziwnych bestii.
Dzisiejszy dziennik deweloperski skupia się na dwóch odrębnych stworzeniach: Gryfie, dobrze znanym potworze pojawiającym się w wielu różnych książkach, filmach i grach, oraz Hippokampie, będącym znacznie rzadszym widokiem, ale nadal groźnym, zaciekłym i przerażającymi przeciwnikiem!
Rzuć okiem: Marvel Zombies: Rewolucja Bohaterów – recenzja gry planszowej. Zombicide Lite
Przeczytaj najnowszy dziennik deweloperski na Steamie (po angielsku).
Aby głębiej poznać inne tematy dotyczące Titan Quest II, sprawdź poprzednie dzienniki:
– Sparta: https://tinyurl.com/mvuza7y7
– Ichthianie: https://tinyurl.com/49jcp68j
– Muzyka: https://t.co/ubWkEjBdIr
– Świat: https://t.co/tkrKph57GA
Wykuty w twórczej kuźni Grimlore Games w Niemczech, Titan Quest II jest obecnie w fazie rozwoju. Ta epicka odyseja jest przeznaczona na platformy: PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series S/X i niecierpliwie wyczekuje na premierę, gdy nadejdzie na to czas.

Dodaj komentarz